495.

Ny dag igen. En dag där jag vaknade av mig själv halv nio och va utvilad. Igår kväll mådde jag inte så bra så jag gick och la mig nio och somnade tio. skönt faktiskt. ännu skönare att jag mår bättre idag.  än sålänge känns det som de här kommer bli en bra dag. jag har saker och göra plus att dagen slutar med första seriematchen i handboll. pepp. jag ska cykla in (jag hålelr stenhårt på de med mer cykel åt folket)  till stan för att i smyg köpa nya örhängen. (såklart tappade jag mina finaste örhängen från studenten jag fick av mamma i lördags) jag är nämligen inte så sugen att säga de till mamma som redan tycker jag är oansvarig med smycken. men men. de blir 400 kr åt skogen (men lätt värt de istället för massa skit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback