500.

Mitt 500:ade inlägg skriver jag i farten påväg mot stan rullandes på min rosa cykel. De var längesen jag visade något jag hade på mig så där för får mitt 500:ade inlägg bli en dagens outfit. ganska tråkigt eftersom alla andra också har de. men den här kalla höst dagen har jag bestämt mig för att lysa upp tillvaron. med humöret på topp (vilket jag speglade i kläderna) tar jag nu cykel och skyndar mig mot stan och mot sanna. jag ger mig själv cred för att jag lyckats skriva 500 inlägg på en och samma blogg. jag är glad på mig själv.






Kommentarer
Postat av: Sanna

jag är också glad på dig, sötpralin!

Postat av: ingrid

posefucker! söt sådan:)

2008-09-19 @ 18:14:30
URL: http://ingridberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback