505.

Jag har lite bråttom nu för jag ska iväg till farmor över natten. (ja vi ska åka 40 mil sådär överdagen nästan, haha) Men gårdagskvällen på riorio (med tema jordens undergång) var faktiskt sådär. de va kul att träffa folk men de flesta var väldigt stela. tråkigt ändå. men jag och simon utgjorde ett strålande döttpar tillsammans och de är ju i alla fall ett plus poäng. lite cred till mig som även var kvällen chafför. nu ska jag iväg och packa mina stuff och försöka borsta ut mina tovor (vi får väl se hur de går...) måste bara skryta lite med att jag gjorde världens godaste broccoli och skink paj till mig och simon igår. Mums var den.




Kommentarer
Postat av: ingrid

Snyggt!!

Postat av: Sanna

haha, va icke-söta ni är!

2008-09-20 @ 17:08:40
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/
Postat av: Simon

Vadå DU...jag var oxå med på ett hörn i den pajen!

2008-09-21 @ 12:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback