508.

de har varit en mysig helg hemma hos farmor (dock mest framför tv:n) men jag blev inte friskare nu är jag bara sjukare. funderar på att stoppa ner mig under en filt vid tv:n (ja igen). ja fryser mest hela tiden. igår kväll när jag skulle somna var jag så lycklig så de brann inom mig. då såg jag inga hinder allt var i färg och kändes bra. men ja vakna och såg allt vitt ut igen. ja får panik jag vill veta men allt känns så stort.  jobbet idag var fresten de äckligaste jag gjort i hela mitt liv. jag skulle skura verktyg och golv där de slafsat med kött och blod. jag spydde i princip. just nu suger allt.


Kommentarer
Postat av: Katrin

Snulle milla! Kanske kan muntra upp dig med att bara påminna dig om mitt lilla partaj på fredag :) Hoppas du kan komma!! Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback