525.

dagen avklarad. usch vilken dag. en sån där jobbig dag. när allt går bra men man ser de verkligen inte. deppiga milla förkylning och PMS är inte the shit så att säga. yes simon och jag hatar den här veckan, jag blir devil milla utan att vilja de. (någon som vet något mot humörssväningar under favoritveckan?) gick upp tidigt och åkte iväg på möte med backup event som jag numera är anställda av. (woopie jag har ett extrajobb) sen strosade jag runt lite i vårt kära göteborg, åt en hamburgare på mc. donalds för att sen (hör och häpna) provjobba på konkurenterna burger king. yes. de gick väl sådär. jag va inte direkt någon stjärna mer en clown i vägen kanske. men i vilket fall som helst fick jag ett inlogg nummer och en ny tid (på måndag 9-15) så något måste de ju i alla fall betyda. dock var jag ändå itne glad när jag åkte hem. även om solen lyste, de va lagom varmt och jag pratade med simon i telefon. väl hemma satte jag mig ner och tyckte synd om mig själv. de är då telefonen ringer och förvånadsvärt nog är de jocke som ringer. de va ljuset på dagen. han ringde för att berätta att helvete släppts lös för honom. han hade tagit mod till sig för att gå och klippa sitt hår (och då väljer han att gå till burgården!?) i alla fall hade frisören inte lyssnat ett dugg på hans åsikt om inte över öronen tack. så numera går min bror runt i mössa för under den gömmer sig en partille jonny frisyr. HAHA. hur kul är inte de? jag har i alla fall trös tätit choklad med jocke framför tv:n ikväll.


Kommentarer
Postat av: ingrid

camilla om du skriver att din bror har en jonnyfrisyr fattar du väll att vi vill ha bild på detta:)?tröst äta är bra, kommer ajg se dig på håkan imorgon?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback